Nabídka:




Povinně zveřejňované informace

  1. Oficiální název 
    Obec Moutnice
     
  2. Důvod a způsob založení 
    Obec Moutnice (dále jen obec) vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích v platném znění ke dni 1. 4. 2000 a dle § 4 tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývajících. Je tedy právnickou, a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.

    Posláním obce je zajištění veřejné správy na svém území, případně výkon státní správy v územním obvodu a za podmínek stanovených zákony (viz zejména hlava sedmá Ústavy ČR, § 14 a § 21 zákona o obcích a organizační řád obecního úřadu). 
     
  3. Organizační struktura (viz. rubrika obecní úřad - obecní samospráva )
     
  4. Kontaktní spojení (viz. rubrika obecní úřad - kontakty )
     
  5. Případné platby můžete poukázat 
    1347951379/0800
     
  6. IČ 
    002 82 154
     
  7. DIČ 
    jsme plátci DPH
     
  8. Rozpočet v tomto a předchozím roce 
    2015, 2016, 2017
     
  9. Žádosti o informace
    Místo a způsob, jak získat příslušné informace.
    Jako jedna z možností podání žádosti o informace se doporučuje použití elektronického formuláře. Pro potřebu podání žádosti o informace nemusí být aplikován elektronický podpis.
     
  10. Příjem žádostí a dalších podání 
    Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
    V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
    •  komu je žádost určena,
    •  jaká konkrétní informace je požadována,
    •  kdo žádost podává.
    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách. 
     
  11. Opravné prostředky 
    Způsob odvolání a jeho obsah:
    •  odvolání se podává písemně s doručenkou na adresu obecního úřadu,
    •  odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
     
    O odvolání rozhoduje:
    •  obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
    •  krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
     
    O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem. 
     
  12. Formuláře 
    Žádost o poskytnutí informace  
     
  13. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací
    Popisy postupů (návody pro řešení životních situací) 
     
  14. Vyhlášky obce
    (viz. rubrika obecní úřad - vyhlášky)
  15. Sazebník úhrad za poskytování informací 

    fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 černobíle) 2,00 Kč
    výtisk z tiskárny (A4 barevně) 5,00 Kč
    ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů 
     
  16. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb. 
    Výroční zpráva za rok 2016.
     
  17. Seznam organizací 
    Základní a Mateřská škola Moutnice.