Obec Moutnice
Obec Moutnice

Povinně zveřejňované informace

  1. Oficiální název 
    Obec Moutnice
     
  2. Důvod a způsob založení 
    Obec Moutnice (dále jen obec) vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích v platném znění      ke dni 1. 4. 2000 a dle § 4 tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývajících. Je tedy právnickou, a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.
    Posláním obce je zajištění veřejné správy na svém území, případně výkon státní správy v územním obvodu a za podmínek stanovených zákony (viz zejména hlava sedmá Ústavy ČR, § 14 a § 21 zákona o obcích a organizační řád obecního úřadu). 
     
  3. Organizační struktura
    Obecní úřad Moutnice (dále jen obecní úřad) tvoří starosta, místostarosta a zaměstnanci obce zařazení do obecního úřadu. Do obecního úřadu jsou zařazeni starosta, místostarosta a zaměstnanci zařazení do obecního úřadu. V čele obecního úřadu je starosta.
    Odbory pro jednotlivé úseky činnosti obecního úřadu nejsou zřízeny.
     
  4. Kontaktní spojení 
    (viz. rubrika kontakty)
     
  5. Případné platby můžete poukázat 
    1347951379/0800 (Česká spořitelna)
     
  6. IČO 
    002 82 154
     
  7. DIČ
    CZ00282154 (jsme plátci DPH)
     
  8. Rozpočet v tomto a předchozím roce 
    2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021  (více informací v rubrice hospodaření obce)
     
  9. Žádosti o informace
    (podrobnosti v rubrice žádosti o informace)
      
  10. Příjem žádostí a dalších podání 
    (podrobnosti v rubrice žádosti o informace)
     
  11. Opravné prostředky 
    Způsob odvolání a jeho obsah:
  • odvolání se podává písemně s doručenkou na adresu obecního úřadu,
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
    • O odvolání rozhoduje:
      • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
      • krajský úřad – jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem. 
 

  1. Formuláře 
    Formuláře je možné získat osobně na obecním úřadě nebo je stáhnout v rubrice co kde vyřídím.
     
  2. Návody pro řešení nejrůznějších životních situací
    Popisy postupů a návody pro řešení životních situací.
     
  3. Nejdůležitější předpisy
  • Zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
  • Správní řád
  • Stavební zákon
  • Zákon č. 106/1999 Sb. o poskytování informací
  • Organizační řády
  • Obecně závazné vyhlášky
  • Interní předpisy a směrnice
    (vyhlášky obce jsou uveřejněny v rubrice vyhlášky)
     
  1. ​​Sazebník úhrad za poskytování informací 
  • ​​​fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4 černobíle) 2,00 Kč
  • výtisk z tiskárny (A4 barevně) 5,00 Kč
  • fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3 černobíle) 5,00 Kč
  • výtisk z tiskárny (A3 barevně) 8,00 Kč
  • ostatní náklady dle skutečně vynaložených nákladů 
     
  1. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb. 
    Výroční zpráva za rok 2018, Výroční zpráva za rok 2019, Výroční zpráva za rok 2020
     
  2. Seznam organizací
    Základní a Mateřská škola Moutnice
publikační systém: Synetix
©2006-2021 Obecní úřad Moutnice, prohlášení o přístupnosti, mapa stránek